mandag den 10. september 2012

EOS læbepomader

Der er totalt eos feber over hele verden. De er utrolig populære, og ekstremt gode! Jeg har dem selv alle seks, undtagen den lilla, men den kan man ikke få i Danmark :( Her vil jeg lige lave en top 6, og skrive lidt om dem alle sammen :D

1. pladsen går til: Sweet Mint! (Den blå) Det er min absolutte yndlings, og den dufter sindsygt godt! Den køler læberne på sådan en sjov måde, og den blødgøre helt vildt. Den smager ikke af noget hvilket er et minus, men ellers er den vildt god!

2. pladsen går til: Honeysucke Honeydew! (Den grønne) Den er super god, fugter godt, og smager fantastisk. Grunden til at den ikke har førstepladsen er, at jeg hader honingmelon, og det dufter den her EOS jo af. Duften er ok, men jeg bryder mig ikke så meget om den.

3. pladsen går til: Lemon Drop! (Den gule) Den dufter og smager helt i gennem fantastisk. Men den fugter ikke helt så godt som de andre EOS gør. Derfor får den en 3. plads.

4. pladsen går til: Strawberry Sorbet! (Den lyserøde) Den smager og dufter helt vildt godt, og den fugter også ekstremt godt. Der er bare et eller andet ved den som jeg ikke er helt vild med. Derfor får den en 4. plads.

5. pladsen går til: Tangerine! (Den orange) Den smager godt, og fugter rigtig godt. Men duften er et kæmpe minus. Der er et eller antibakterial hejs i, som gør at den dufter lidt af medicin. Derfor får den en 5. plads

6. pladsen går til: Summer fruit! (Den røde) Den smager og fugter rigtig godt, men duften er jo helt afskylig. Jeg kan bare ikke klare duften, men det er nok bare mig, da der er en masse som elsker duften af den.

Billedet er ikke selvtaget

EOS er for dig som: Har tørre læber, og leder efter en god læbepomade. Elsker bløde læber.
EOS er ikke for dig som: Ikke kan lide naturlige ting. Eller som ikke gider at bruge en formue på læbepomader.

Praktisk info om EOS læbepomaderne:
- I DK koster de 70 kr, hvis du køber dem i Matas, de koster kun 50 på en hjememside der hedder Billigvoks.dk, men husk nu at du også skal betale fragt så du spare kun ved at købe flere.
- De er 100% naturlige, og 95% økologiske
- Du kan ikke få den lilla i Danmark, medmindre du køber et Vi Unge abonnement

Ingen kommentarer:

Send en kommentar